استاندار یزد در آئین افتخار بیست و چهارم دانش آموزان یزدی در کنکور سراسری گفت: بالندگی و افتخارآفرینی با سخنرانی به دست نمی‌آید و موفقیت‌های دانش آموزان استان در عرصه‌های مختلف مرهون پشتکار و تلاش آن‌هاست.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، روز پنج‌شنبه 24 اسفندماه «محمود زمانی قمی» در آئین تجلیل از 68 دانش‌آموز برتر علمی استان در کنکور سراسری، المپیادهای علمی و جشنواره خوارزمی در دانشگاه پردیس فرهنگیان بیان کرد: بدون شک صدرنشینی دانش آموزان استان یزد برای 24 سال متوالی ریشه در کار، تلاش و برنامه‌ریزی دو نهاد مؤثر آموزش‌وپرورش و خانواده دارد.
وی ادامه داد: بسیاری از استان‌ها برای کسب این رتبه تلاش می‌کنند بنابراین همه برای رسیدن به قله‌های ترقی و پیشرفت علمی در استان باید تلاش مضاعف نمایند و نباید اجازه دهیم دستاوردهای چندساله دچار آسیب شود.
زمانی قمی افزود: بالندگی و افتخارآفرینی با سخنرانی به دست نمی‌آید و موفقیت‌های دانش آموزان استان در عرصه‌های مختلف مرهون پشتکار و تلاش آن‌هاست.
رئیس شورای آموزش‌وپرورش استان در پایان سخنان خود از مسئولان و خانواده‌ها خواست تا این جایگاه ارزشمند را برای استان یزد حفظ کنند زیرا این استان درزمینهٔ علم و دانش همیشه سرآمد و زبانزد بوده است.
گفتنی است در پایان این مراسم از دانش آموزان برتر علمی در کنکور سراسری، المپیادهای علمی و جشنواره خوارزمی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا